luni, 20 septembrie 2010

Cum sa NU cumperi de la Metro

In weekend am cautat de nebun ceva prin supermarketuri, prin magazine si magazinase. Si cum era vorba de o chestie in valoare de aproximativ 5.000 - 6.000 ron, am cautat sa vad unde gasesc pretul mai bun. Si l-am gasit la Metro. Metro Cash n' Carry, mai complet.
Dar cum n-aveam legitimatia de Metro la mine, ca n-am mai fost pe la ei de muuuuulta vreme, ma duc la relatii clienti sa o intreb pe o tanti de-acolo cum facem sa fie bine. Si-i zic... uite ce vreau sa cumpar, dar n-am legitimatia. Va pot spune datele firmei si-mi faceti factura asa? La care ea mi-o taie scurt: Nu. Pai totusi, daca nu am plasticul ala la mine nu pot cumpara nimic? Se poate, daca aveti o imputernicire semnata si stampilata de la firma, zice ea. Altfel nu. Asa e politica noastra.

Mai sa-mi bag ceva, zic in mintea mea. Si o intreb: pai chiar asa vanzari bune aveti in perioada asta de criza, ca refuzati toporistic orice cumparator care nu are plasticul la el? Adica daca nu-l am... nu-l am si gata. Imputernicire de unde dreac? Doar n-oi trimite un porumbel voiajor sa mi-o aduca in plic. Si asta in conditiile in care in parcarea Metro erau 7 masini, cu a mea cu tot.

Da' aia cu "asta e politica noastra" m-a terminat. De ce? Pai fii atent. Denumirea completa la Metro e "Metro Cash n' Carry". Adica tre sa ai cash-ul, sa-l pui jos, la casa, sa puna casierita mana pe el, sa-l simta, sa-l bage la sertar. Nu discuta ei cu carduri si cu de-stea, ei tre sa aiba banu-n mana. Asta pana acum o vreme :). Ca de nu stiu cand incoace se poate plati si cu card. Desi e Cash n' Carry.

Deci numele imi impune sa nu accept decat cash, dar trec peste asta si accept cardul. Dar peste faptul ca un cumparator nu are plasticul de Metro la el nu pot trece. Ca asta e politica. Oi fi eu mai ingramadit, da' nu pricep de ce sa dai suturi in fund clientilor, mai ales in perioada asta. Luminati-ma careva!

9 comentarii:

  1. sunt chiar cretini astia de la metro cu legitimatia aia! dupa ce ca le-a luat carrefour-ul clientii tot nu te lasa sa intrii fara legitimatie atunci cand chiar ai nevoie de ceva de la ei!

    RăspundețiȘtergere
  2. asta ma contrariaza si pe mine. ca la inceput cand erau numai ei ok, mai intelegeam. ca n-aveai de unde alege. dar acum, cand e mai mult gol pe la ei, tin cu dintii de chestia cu plasticul. in fine, nu-i inteleg, dar ei pierd...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai un cash&carry nu lucreaza cu persoane fizice.
    Pentru a vinde marfa trebuie sa ai o firma. Dupa ce aduci toate acetele necesare ca sa te faci clientul lor poti sa iei cata marfa vrei. Atentie pentru valori mai mari de 5000 de lei nu dai "cash" si apoi "carry" tu pana la masina. Marfa trebuie platita prin virament bancar sau cu cardul. Trebuie sa mai iesi si tu in lume, se pare ca stai prea mult pe net. Scuze ca te jignesc dar asta e adevarul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt prosti (marfa scumpa si proasta) dar fuduli (triaza cu aroganya clientii si ii scot afara pe cei fara ...plastic)
    Singurul supermarket mare care dupa ce ca vinde marfa proasta nici nu accepta retur sau remediere, dupa caz !
    E un cosmar sa returnezi chiar si dupa 1 minut de la cumparare, adica atunci cand ai ajuns in parcare si vezi porcaria din interiorul ambalajului

    RăspundețiȘtergere
  5. METRO SI CARETELUL MAFIEI AL PETROLULUI SI AL MEDICAMENTELOR IG FARBEN AIA CARE AU FOLOSIT IN SCOP COMERCIAL SCLAVII DUPA CARE I_AU OMORAT, CA ASTA ERA POLITICA INTRE CELE 2 RAZBOAIE MONDIALE. DUPA CE CA USL SI ARD FAC PARTE DIN MAFIA ALIMEWNTELOR CONTRAFACUTE, UNSE CU DITAMAI CODEXUL ALIMENTARIUS, EURI LA GREU, INITIUM SI ALTE OTRAVURI CANCERIGENE, NICI NU POTI INTRA IN MAGAZINELE LOR DE TICALOSI USL SI ARD=VESNICA MIZERIE SOCIALA SI ECONOMICA. AUZI, NU POTI INTRA DECAT DACA ESTI ANGAJAT LA O FIRMA. DUPA CE AU DISTRUS ROMANIA IN LUNG SI-N LAT SI AU BATJOCORIT UN POPOR INTREG ZECI DE ANI DE ZILE, MAI PUN SI CONDITII SI TE CONTROLEAZA PANA LA CHILOTI. PAI< CHIAR SUNTETI NISTE PROSTI ASTIA CARE CUMPARATI DE LA UN ASEMENEA MAGAZIN DE CACAT. DACA CITITI CARTEA ,,THE NAZI ROOTZ OF BRUSELLES EU'', VETI INTELEGE MAI MULTE DESPRE POLITICA IN GENERAL SI CE INTERESE STAU LA BAZA ACESTOR MICI SAU MARI FASCISTI . POLITICA IN MARE ESTE DE DISTRUGERE SI EXTERMINARE A POPORULUI ROMAN. AU DREPTUL LA VIATA NUMAI SPAGARII USL SI ARD, CORUPTII CU VILE SI PALATE IN ELVETIA, PE LA MONTE CARLO, COTE D'AZOUR, BRAZILIA, ETC. DUPA CE AU CARAT AURUL SI MILIARDELE DE EURO LUATI CU JAPCA DE LA FMI SI DE LA POPULATIE PRIN DIFERITE TEHNICI DE MANIPULARE, MAI VOR SA NE EXTERMINE SI CU CODEX ALIMENTARIUS, VEZI DE EXEMPLU LA FISEAUA FACUTA LA FABRICA TITAN BUCURESTI SI MULTE ALTELE. DE CE CREDETI VOI CA ESTE BINE SA CITITI CARTEA? CA SA NU MURITI PROSTI. ATENTIE CE MANCATI, TOATE AU EURI, APROAPE TOATE PRODUSELE DE BAZA. CANCERUL ESTE ASIGURAT SI BOLILE DE SANE.POFTA BUNA, CURIOSILOR METRO!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. E o idioţenie cu legitimaţia. Ar trebui să intre toată lumea. Cu ce îi afectează pe ei dacă nu eşti patron? Treaba ta ce faci cu marfa.

    Ciprian Birtea
    ciprian_451fh@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Adevarat, ieri am fost si eu pe la ei dupa ce in trecut n-am mai fost de vreo 4-5 ani, tot in cautarea unui produs (l-am gasit mai scump ca-n alte locuri). Angajatii plini de aroganta, preturi scumpe, fudui rau. Si mai si tin cu dintii de legitimatia aia... Ma tot mir cine le mai calca pragul...

    RăspundețiȘtergere
  9. E normal sa nu ii intereseze alte persoane, se adreseaza unui alt segment ( firme, revanzatori, clienti horeca, s.a.), iar pentru acest gen de cumparatori la cantitati mai mari se face o oferta. Produsele din alte supermarketuri din ce stiu eu nu se pot revinde.

    RăspundețiȘtergere