miercuri, 15 septembrie 2010

Primul meu concurs online

Ei uite citind blogul lui Blogatu am dat peste concursul asta. Si-am zis hai sa incerc si eu cateva concursuri pe net, ca numai asa pot sa-mi formez o parere despre ele.

Deci treaba e in felul urmator: trebuie sa scriu un articol despre http://www.muzicaversuri.com/.

M-am dat pe site, l-am vazut, iar apoi am dat un who is... si-am vazut ca a fost inregistrat in 29 iunie 2010, prin godaddy.com. Deci e destul de nou site-ul, e la inceput de drum. Probabil de aceea au si apelat la varianta asta de promovare, prin intermediul unui concurs. Ceva promovare i-au facut, ca daca dai pe google "versuri muzica" apare pe pozitia a 9-a. Asta in conditiile in care sunt cateva site-uri care au aceste cuvinte la keywords. Pentru un site care nu are inca nici 3 luni, eu as zice ca e bine pozitionat.

Bun. Acum... partea de design. Aici depinde de gustul fiecaruia, dar... mie parca mi se pare cam sters, cam trist. Gri-ul acela sters, cenusiu... e cam trist, totusi. E un site cu MUZICA. Muzica e veselie. Ok,  las de la mine, puteti pune fundalul asta trist la paginile cu versuri emo :) Cred ca totusi ar fi mai potrivita o tema mai colorata, mai vie, mai vesela! Eu unul sunt pentru simplitate si functionalitate, nu vreau floricele si impopotonari inutile pe site-uri, dar asa cum e acum.... parca e prea simplu si trist. Parerea mea.

Din punct de vedere al continutului... prima pagina ofera 3 sectiuni cu versuri: 2 cu utlimele cele mai, iar a treia... selectie aleatorie (la asta a treia sincer nu prea-i vad rostul). In sectiunea muzica online am dat click si... m-au intampinat membrii familiei Telcu, din reclama la Romatelecom :). Dupa care... erau 2 fete care povesteau despre copilarie. Deci nu tocmai ce ma asteptam sa aud, din moment ce sectiunea se numeste "muzica online" :).

In ceea ce priveste cautarea versurilor... ori nu merge, ori n-am inteles eu mare lucru. Folosind sectiunea "cauta versuri" din partea de sus a paginii am cautat "guns n' roses" (daca tot vin in Bucuresti) "metallica", "altar". Am primit, invariabil... "404 ?! Nu exista ce cauti !" S-au desfiintat trupele sau nu au ei versurile?
Din pacate insa ma vazut destule bucati de guta, copii minune si salami. Printre Beyonce, Deepcentral si Parazitii.

Pe scurt... cam asta am eu de zis despre site, ca sa particip la concursul lui Blogatu. Voui ce parere aveti, cum vi se pare site-ul?

2 comentarii:

  1. chestia cu versurile n-am inteles-o nici eu :-?? in rest site-ul mi s-a parut destul de complet , eu fiind un blogger incepator ... PS: Familia Telcu nu se potriveste muzicii online :))

    RăspundețiȘtergere
  2. se potriveste sau nu, familia telcu m-a intampinat. la fel si acum, ca am incercat:)
    bine, e o reclama si apoi se trece la transmisia live. sau cel putin sper ca e live!

    RăspundețiȘtergere