marți, 21 septembrie 2010

Mandru ca sunt roman!


Tocmai am dat peste aricolul acesta si mi-a crescut un pic sufletul: Duster se bate cu VW Tiguan si Audi Q5

De cand a aparut, am zis ca masina asta are potential. Si am aparat-o in fata celor care au in sange dorinta de-a distruge, de-a ocari tot ce-i romanesc. Ei romani fiind. Oameni buni, va place sau nu, Dusterul se vinde. De ce-l cumpara neamtul? Treaba lui. Important e ca-l cumpara. Si banul lui vine la noi. Asta e ce conteaza. Mai ales acum, in criza. Niste oameni au de lucru la uzina Dacia pentru ca neamtul cumpara. Sunt o gramada de masini Sandero si Duster in Germania, Austria, Elvetia, etc.

Si mai conteaza ca industria constructoare de masini din Romania a ajuns de la Dacia 1310 la Sandero si Duster. E ceva! E un progres! E o evolutie care arata ca Dacia are potential. Like it or not!

Si acesta e inca un motiv pentru care-s mandru ca sunt roman!

Un comentariu:

  1. Am un prieten care are un Santa Fe si de curand si-a cumparat si un Duster doar pentru "simplul" motiva ca anul trecut, cand au fost acele troiene de neimaginat, masina romaneasca l-a scos din incurcatura, urcand pante troienite, lucru pe care Santa nici nu se "sinchisea" sa-l faca.

    RăspundețiȘtergere